Verlossende aflossers: 3e overstap: 20,80 euro in 2 minuten verdiend mede door Euroclix

zaterdag 23 februari 2019

3e overstap: 20,80 euro in 2 minuten verdiend mede door Euroclix

Van de week kreeg ik een mail van NowGo (voorheen Route mobiel) dat de automatische betaling niet uitgevoerd kon worden en of we via de link in de mail via ideal alsnog onze jaarlijkse premie a 69,31 euro willen betalen voor de doorlopende reisverzekering (met werelddekking). Ik vertrouwde het niet. Betalen via een link in de mail is tegenwoordig verdacht en NowGo liet mij geen belletje rinkelen. Dus ging ik zoeken in mijn administratie. Wat bleek en ik was het vergeten, vorig jaar april is Route mobiel overgegaan naar NowGo wat betreft reisverzekeringen. En alle gegevens klopten. Ondanks dat zag ik een betaling via de link niet zitten en zag in de polis die ze eind vorig jaar hadden gestuurd dat het rekeningnummer nog op onze vorige bank ING stond. Dus ik weidde er een mailtje aan. Wat speurwerk verder registreerde ik mijn eigen account bij NowGo en kon daar zelf ook nog alles aanpassen. De jaarlijkse premie van 69,31 is voor de periode 1 maart 2019 - 1 maart 2020.

Nadat ik alles had aangepast behalve te betalen bedacht ik me toch om even weer een vergelijkend onderzoek te doen via de website van Independer. En daar kwam NowGo in de top 3 van voordeligste reisverzekering. Dat is mooi maar ik ging toch even bekijken wat een (nieuwe) klant dan gaat betalen bij zelfde premievoorwaarden. Wel iets van ruim 55 euro per jaar. Daar zit dan toch best een gat met ons als bestaande klant. Een goed alternatief waar ook een hoge review uitslag bij staat is FBTO. FBTO rekent geen eenmalige kosten en eigen risico op diefstal staat op 100 ipv 75 euro. Dat leek me een aantrekkelijke overstap met hun kosten a 56 euro per jaar.

Nu maken wij ook gebruik van Euroclix. Onze digitale spaarkaart waar wij per jaar toch zo'n paar honderd euro verdienen aan advertentie klikken, onze Euroclix mastercard rentepunten (zijn euroclix), onderzoekjes. En als we bestellingen doen via Euroclix website via bijvoorbeeld Bol.com of zoals nu bij een nieuwe leverancier of verzekeraar een overstap te realiseren. Als je het op deze weg doet ipv rechtstreeks bij die online diensten dan kan je euroclix verdienen. Je klik naar de website wordt geregistreerd. Als je zelf leden aanbrengt en die bestellen ook via Euroclix dan verdien je daar ook 10% euroclix aan.
Met onze vorige overstap van Qurrent naar Greenchoice krijgen we 341 euroclix uitgekeerd.
Zodra je 1.000 euroclix hebt gespaard kan je al 10 euro uit laten betalen, bij 2.000 euroclix 25 euro, etc.

Gisterenavond in bed pakte ik de laptop, ging naar de Euroclix website, klikte op de FBTO pagina en koos voor de link van extra euroclix van FBTO reisverzekering (616 euroclix).


Op de FBTO website koos ik voor een identieke reisverzekering met dito condities en kwam uit op 56,61 euro per jaar. Maar dit was nog niet alles, FBTO biedt meteen een overstap service aan. Daar kon ik NowGo opgeven als huidige verzekeraar, mijn polisnummer en mailgegevens en de gewenste datum van opzeggen. Dit zette ik op 28 februari aanstaande. Klik klik en klaar ...

Winst: 12,70 euro op jaarbasis door overstap reisverzekeraar + 8,10 euro aan euroclix = 20,80 euro totaal verdiend.
Inspanning: 2 minuten

Dat is snel verdiend! En ook nog eens liggend in bed ;-)

Wil je ook een account openen bij Euroclix, klik dan hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten