Verlossende aflossers: Recyclix update 2 - mijn eerste actieve partner

woensdag 23 maart 2016

Recyclix update 2 - mijn eerste actieve partner

Voor mij is het ook nog een ontdekkingsreis bij Recyclix maar ik kan niet ontkennen dat ik toch steeds enthousiaster word. Gisteren een engelstalige Facebookpagina gevonden waar ze actueel en actief bezig zijn. Zo ook hadden ze 22 & 23 maart een expositie in Brussel die werd afgezegd ivm de bomaanslagen. Eerder hebben ze vorig jaar al een expositie gehad in Dortmund. Gezien de actualiteit in Brussel en hun foto's komt het allemaal wel plausibel over.

Verder bestaat er een besloten groep Recyclix NL waar Nederlandse gebruikers elkaar helpen. Hier ondersteunt de groep elkaar met advies en informatie. Bijvoorbeeld hoe je je geld weer kan herinvesteren, welke stappen in investeren raadzaam zijn en advies over de mogelijkheden.

Inmiddels heb ik van mijn 'referrals' 1 actieve waar ik momenteel contact onderhoud om zo elkaar te informeren.

Van de week liet mijn 'referral' weten eigen geld te hebben overgemaakt. 1 dag later, toen het geld binnen was, ontving ik via mail de volgende bevestiging van Recyclix:

Inmiddels heb ik Natasja, mijn vrouw, een account laten maken mijn ID: A8EB-91F6-D10D (per 12/10/16 geen referral links meer). Alleen staan in de spelregels dat je eigenlijk via hetzelfde IP adres geen 2e account mag maken of dat er beperkingen zijn. Gezien we ook nog een zelfde bankrekeningnummer hebben is het eigenlijk tegenstrijdig. Dus heb ik een mail gestuurd naar Recyclix met een vraag hierover. Even afwachten wat ze hier mee gaan doen. Als het mag zal ik met mijn verdiende geld van 'Vriendenkorting voor Qurrent' via haar account 20 euro inzetten. Zo kan zij ook in totaal met 40 euro recyclen en profiteer ik van mijn actieve referral. Vandaag was er een 3e Qurrent vriendenkorting uitbetaald omdat iemand via die link is overgestapt. Zo financier ik mijn online verdienen met het online verdiende geld :-) Mijn eerste passieve inkomen ingezet zeg maar.

Binnenkort zal mijn actieve 'referral' gaan bloggen over het avontuur :-)

Inmiddels toch een beetje nieuwsgierig? Meld je hier aan Nogmaals je hoeft geen eigen geld in te steken en start je al met 20 euro bonus om kennis te maken.

UPDATE 24/3/16 9:02
Vanochtend antwoord gehad van support van Recyclix op mijn vraag of je de een als referral onder de ander mag hangen met zelfde IP adres (aanmaak account) en gezamenlijke rekening. 
Nee je mag elkaar niet als 'referral' inzetten bij elkaar. Logisch eigenlijk omdat je in 1 huis profiteert. Wel mag je onder zelfde IP adres 2 accounts aanmaken waar je ook een gezamenlijke bankrekeningnummer hebt zolang ieder wel zijn eigen naam daar aan heeft gekoppeld.

2 opmerkingen:

  1. Jij zit er meer in dan ik, is er ergens iets van een filmpje van hun fabriek waar ze het proces daadwerkelijk laten zien?

    Ik ben dan wel geïnteresseerd in het technische proces erachter, waarom werkt het, hoe werkt het precies?(niet ongeveer ;-)).

    Op FB zie ik vooral veel mooie quotes en plaatjes van anderen dus dat zegt me niet zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind persoonlijk de link naar hun Facebook pagina het meest tastbare. Hier is hun youtube filmpje maar kan er zelf ook niet veel uit maken. Wel merk ik zelf dat ik langzaam meer overtuigd wordt door hun zichtbaarheid, uitleg bij de spelregels en mijn recente contact met ze. https://youtu.be/AIwGkUwlbxw

      Probeer anders even op afstand te volgen via de pagina en groep. Vooral de groep heeft mensen die er al langer mee bezig zijn. En als je geen natte voeten wilt, neem dan een account met enkel de bonus, daar heb je geen eigen geld voor nodig om de cyclus te laten lopen. Verlies je niets mee en je kan altijd je account weer weghalen.

      Verder heb ik ook veel gelezen en wil ik alles nog zelf ervaren om alles goed tussen mijn oren te krijgen. Kan alleen zeggen dat ik er toch, na scepsis, wel enthousiaster van wordt. Als je nog vragen hebt, schroom niet, mag ook via mail: rijdol[at]hotmail[dot]com.
      En ik herken je achterdocht! Had ik ook in het begin en nogmaals ik beschouw nu alles ook nog als een onderzoek. Dat kan ik voor mezelf verantwoorden :-)

      Verwijderen